Partner van MVO Nederland

MVO_Partner_Logo_RGB700x700

 

13 mei 2013
MullerVisual is partner geworden van MVO Nederland. Deze partnerschap is een ideale manier om onze MVO-activiteiten te onderstrepen. We zien het partnerschap als extra aanvulling op onze initiatieven op het gebied van MVO.

Lees verder

 

 

 

Heidelberg SpeedmasterHeidelberg Speedmaster

8 mei 2013
De klant vraagt steeds vaker om drukwerk in kleinere oplagen. Om beter in te spelen op deze ontwikkeling heeft MullerVisual voorjaar 2013 een kleinformaat offsetpers aangeschaft. De Heidelberg Speedmaster SM 52.

Lees verder

 

Breukelen, 27 maart 2013 - GrafiPlazaGroep  kiest voor een Xerox iGen 150 om verder door te kunnen groeien. GrafiPlaza heeft state-of-the-art technologie in huis met onder andere diverse offsetpersen en printers. De Xerox iGen 150 biedt toegevoegde waarde door de matte toner en het formaat (36x66 cm). Zo kunnen zij hun klanten nog meer verrassen en hun dienstverlening laten groeien. GrafiPlaza kiest hiermee als eerste grafische onderneming in Nederland voor deze iGen, die met 150 afdrukken per minuut veel opdrachten snel kan uitvoeren. GrafiPlaza heeft een gevarieerd klantenbestand in onder andere het MKB, onderwijs, verzekeringswereld, retail en reclame- en mediabureaus. Zij worden nu sneller geholpen met gepersonaliseerd druk- en printwerk, waar steeds meer vraag naar is.

 

 

GrafiPlaza vernieuwt met Xerox iGen150Xerox iGen_GrafiPlaza_

2 april 2013
GrafiPlazaGroep  kiest voor een Xerox iGen 150 om verder door te kunnen groeien. GrafiPlaza heeft state-of-the-art technologie in huis met onder andere diverse offsetpersen en printers. De Xerox iGen 150 biedt toegevoegde waarde door de matte toner en het formaat (36x66 cm). Zo kunnen zij hun klanten nog meer verrassen en hun dienstverlening laten groeien.

Lees verder

 

 

ISO 14001 certificaat behaaldISO14001_logo_green
19 februari 2013
MullerVisual Communication heeft op 18 januari 2013 het ISO 14001 certificaat voor milieumanagement behaald. Dit certificaat wordt verleend aan bedrijven die aan de gestelde doelen met betrekking tot duurzame ontwikkeling voldoen. ISO 14001 is een belangrijke certificatienorm op het gebied van milieu. Steeds meer bedrijven gaan milieuvriendelijker werken en behalen hiervoor ook een erkenning.

Lees verder

 

 

 
 
 
  MullerVisual neemt drukkerij Toms over

MullerVisual neemt drukkerij Toms over Sinds begin dit jaar maakt drukkerij Toms BV onderdeel uit van MullerVisual Communication. Drukkerij Toms BV is een erkende autoriteit op het gebied van proefdrukken. De specialisten van Toms testen desgewenst uw drukwerk om onomstotelijk vast te stellen of het eindresultaat in de praktijk precies zo uitpakt als het achter de computer is bedacht.

Lees verder...

  MullerVisual FSC gecertificeerd

Om ons MVO-beleid (Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen) nog meer vorm en inhoud te geven, heeft MullerVisual gekozen voor FSC. De afgelopen maanden hebben wij dit intensieve traject met goed gevolg doorlopen met als resultaat dat MullerVisual vanaf 1 juli 2008 officieel FSC is gecertificeerd. Aan de uiteindelijke FSC-certificering worden strenge eisen gesteld. Logisch, want door het FSC-keurmerk te (mogen) voeren, geeft de drukker een duidelijke garantie ten aanzien van de milieu-eisen en haar standpunt inzake mensen en milieu (wereldwijd).

Lees verder...

  MullerVisual eert Karin Bloemen

Precies 25 jaar geleden, op 27 oktober 1983, ging de allereerste (professionele) show van kleinkunstdiva Karin Bloemen ‘De zoon van Louis Davids’ in première. Om dit memorabele feit in stijl te vieren gaf La Bloemen op 27 oktober jl., een grote Jubileumshow in Koninklijk Theater Carré in Amsterdam.

Lees verder...

  Een heel leven geschetst in slechts zes woorden

Op een van de meest deprimerende plaatsen in de Randstad, het viaduct onder de A9 bij de Keizer Karelweg in Amstelveen, heeft een nieuwe galerie haar deuren geopend. Hoewel, galerie: op de wanden van het viaduct hangen twaalf posters in outdoor-mupi’s. De eerste tentoonstelling van galerie K2G bestaat uit twaalf zogenoemde zeswoordverhalen van schrijvers als Adriaan van Dis en Ronald Giphart, vormgegeven door bekende grafisch kunstenaars als Max Kisman en Gerard Unger. Het eerste zeswoordverhaal zou in de jaren twintig geschreven zijn door Ernest Hemingway: ’For sale: baby shoes, never worn.’

Lees verder...

  MullerVisual sponsort Samenloop voor Hoop Amstelveen

Op 6/7 juni 2009 hield het KWF de SamenLoop voor Hoop in Amstelveen. SamenLoop voor Hoop is een uniek 24 uur durend wandelevenement waarbij deelnemers de strijd aangaan tegen kanker.

Lees verder...

<< vorige  1  2  3  4  5  6  7  volgende >>